Оплата і доставка
Компанія Альфа Пак Захід приймає оплату в національній валюті – гривні. Ми надсилаємо всі замовлення лише після того, як отримаємо передоплату. Нашим постійним клієнтам ми готові надати відстрочку платежу.
Оплату можна зробити:
- безготівковим способом (реквізити для оплати вам повідомить менеджер)
- на картку ПриватБанку;
- готівковим способом.
Повернення та обмін товару
Компанія Альфа Пак Захід здійснює повернення та обмін товарів неналежної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.;
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів неналежної якості:
1. Обов'язкові умови для повернення або обміну:
- Товар має бути повністю укомплектований;
- наявність оригінальної та непошкодженої упаковки та ярликів;
- дотримання товарного вигляду
Перед тим, як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється Новою поштою або пунктом самовивезення.
2. Претензії щодо кількості товару приймаються протягом 2 діб після отримання замовлення.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів неналежної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів неналежної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Зворотна доставка товарів здійснюється коштом покупця.